Перша експозиція Альбіни Ялози в Галереї Українського Католицького університету продовжує дослідження сакральних християнських мотивів. До серії з проекту «По той бік», представленої пару місяців тому в Я Галерея у Києві, долучаються чотири абсолютно нові роботи, що переосмислюють відомі сюжети в ліногравюрі. Занурившись з головою у давньохристиянські образи, художниця перевернула й «витесала» об’ємні зображення в двомірному просторі, використовуючи, подібно до скульптора, різці.
![]() |
Альбіна Ялоза, ХРЕЩЕННЯ, 2014, полотно, мішана техніка |
![]() |
Сцена «ХРЕЩЕННЯ», 1666, Апостол, друкарня Львівського Ставропігійського Братства |
Більшої глибини проект досягає завдяки рівноправному включенню в експозицію стародруків – з Фонду Музею УКУ. Вступаючи в діалог з сучасним мистецтвом, гравюри зі сценами «Хрещення», «Розп’яття», «Вознесіння» XVII – XVIII ст., розкривають свою композиційну та ідейну гармонію. Тож, попри більш ніж тристалітній інтервал, обидві частини проекту складають цілісний і завершений взірець «Високого друку».
Олена Єгорушкіна
![]() |
Сцена «РОЗП’ЯТТЯ», 1701, Тріодь квітна, друкарня Львівського Ставропігійського Братства |
![]() |
Альбіна Ялоза, ВОЗНЕСІННЯ, 2014, полотно, мішана техніка |
Галерея сучасного мистецтва Українського Католицького Університету:
Львів, вул. Козельницька, 2а.