Володимир Бузмаков «Саксагань» -Музей українського живопису
Довідки за телефонами:
+38 (096) 610 37 96, +38 (099) 068 31 68
Музей працює: середа – неділя з 11.00 – 19.00
Понеділок - вівторок – ВИХІДНІ ДНІ

Володимир Бузмаков «Саксагань»

Источник: http://artmuseum.dp.ua/
alt
У Дніпропетровському художньому музеї відкрилася виставка творів живопису Володимира Бузмакова під назвою «Саксагань».

Володимир Іванович Бузмаков (1959 р.н.) — дніпровський сучасний художник-живописець, голова непересічної творчої родини, відомий найбільше завдяки своїм працям в сфері абстрактного живопису. Випускник Дніпропетровського художнього училища, а згодом і його викладач, завжди мав власний неповторний стиль та підхід до образотворчого мистецтва, що на тлі відносно «вільних» дев’яностих виглядало природно. Втім, талант Володимира не розпорошився навсібіч в контексті численних шукань постмодерного світу. Він в своїй творчості виглядає досить послідовним і актуальним. З 2011 й по 2018 роки Володимир Бузмаков викладав спецдисципліни на катедрі образотворчого мистецтва та дизайну в Дніпропетровському національному університеті ім. Олеся Гончара, що певною мірою також вплинуло на нього як живописця та на його виставкову діяльність. І нинішній персональний проект, експонований після тривалого «мовчання», є досить цікавим в аспекті діалектики нового та «фірмового» в його живописі.

«Саксагань» — серія абстрактних пейзажів, результат своєрідного пленеру (в сучаснім розумінні), що відбувся 2017 року в одному з наймальовничіших місць Криворіжжя — в Саксагані — місцині, що розкинулася на берегах однойменної ріки. Володимир Бузмаков здавна захоплений типовим подніпровським пейзажем: його лаконічністю, «скромністю», «лагідною геометрією», протяжністю ліній і обріїв, ритмом розкиданих на них охайних хаток. Зрештою, це ті плани вираження форми, з якими він і звик працювати як живописець-абстракціоніст. Тому нинішній проект — це не чергова виставка пленерних пейзажів. Це — своєрідне єдине полотно. І не стільки епічне, скільки ліричне. Оскільки, натхненний саксаганськими краєвидами автор план вираження змісту теж виводить у площину умовну. Він не працює з натури, не намагається вхопити поточний стан природи, не копіює дійсність, а — за його ж словами — варіює «власне внутрішнє відчуття цієї дійсності в жанрі пейзажу». В тлумаченні художнього матеріалу виставки Володимир Бузмаков акцентує й умовність використання топоніму Саксагань, не приховуючи, що його звучання, етимологія та значення неабияк «привабили» митця свого часу. Ці полотна, радше, можна назвати художньо узагальненим «портретом» краєвидів нашого регіону, відтвореним у вмілому співвіднесенні форм, площин, лінії, кольору, ритму. «Для мене це щось усталене і не банальне, чуттєве і водночас вивірене. Те, без чого повноцінне життя видається вразливим!», — підсумовує Володимир.

До експозиції увійшло біля трьох десятків робіт — живописних пейзажів. Також в якості художніх «пауз», чи то й «акцентів», до виставкового периметру вписалося кілька суто абстрактних полотен — творів митця часів його експерименту із промисловими емалевими фарбами.

// Фотозвіт — Oleksander Yaroshenko.

68759208_1844546509025125_4214535245879312384_n

67879456_1844546822358427_914212582414352384_n

67919274_1844552372357872_9173904845512376320_n

68552139_1844551229024653_8051745713450647552_n

67944036_1844547849024991_1086646736140632064_n

67828552_1844550409024735_1891951613786980352_n

67776840_1844547742358335_56020787450085376_n

67887085_1844551215691321_5066650345019539456_n

Похожие записи: