Відкрилась ART UKRAINE GALLERY -Музей українського живопису
Довідки за телефонами:
+38 (096) 610 37 96, +38 (099) 068 31 68
Музей працює: середа – неділя з 11.00 – 19.00
Понеділок - вівторок – ВИХІДНІ ДНІ

Відкрилась ART UKRAINE GALLERY

alt
У новоствореному мистецькому просторі ART UKRAINE GALLERY відбулося відкриття проекту Степана Рябченка «Віртуальна міфологія».

Степан Рябченко – медіа-художник, скульптор та автор інсталяцій. «Віртуальна міфологія» — виставка, шо фактично є ретроспективою та об’єднує декілька проектів митця, що охоплюють основні напрями його творчості.

 

Віртуальна Міфологія. Міф – оповідь, вигадка. Але без цієї вигадки не існує світ. Віртуальна реальність з її інтеграцією в реальність матеріальну – ілюстрація того, як ідея, ментальна конструкція набуває візуальних обрисів, об’ємів і зрештою – втілюється в матерії. Своєрідна модель творення. Віртуальна реальність Степана Рябченка в його інтерпретації претендує на вітальну повноту, тому наділена власним міфом – симулятивною душею цифрової дійсності. Наратив зображення доповнюється наративом історії.

Кожна створена Рябченком робота – новий топоc або персонаж в його віртуальному Всесвіті, що тонко межує з матеріальнім світом. Свої віртуальні одухотворені одиниці художник використовує як модулі для побудови автономного простору, порталу у власну альтернативну реальність.

3

kovcheg

«Ковчег», 2013. Цифровий друк на алюмінії, плексиглас

Всі елементи й істоти, що населяють авторський віртуальний простір, мають власну легенду, корінь народження якої лежить у тій же площині, де й народження форми, відсилає до класики і античності, але розростається в площині теперішнього. Барокові форми, біоморфні обриси, яскраві кольори в поєднанні з рафінованою холодністю глянцевого цифрового зображення і матеріалу, в якому воно втілюється – алюміній, полімери, неон – загострюють звучання основного актуального мотиву творчості Рябченка – межі між віртуальною і матеріальною дійсністю, між світом цифри і аналогу, між штучним і природнім. Руйнуючи цю межу, автор слідує всеохопній глобальній тенденції – “оцифрування” і доповнення дійсності.

sudnij-den

«Судний день», 2016. Цифровий друк на алюмінії

4

Рябченко фактично займається експансією, поступово перетягуючи своїх “агентів” з віртуального простору в простір матеріальний. Варіабельність – розміру, матеріалів, можливих повторень відкриває додаткові переваги і опції в цій експансії.

Даний проект – своєрідна антологія, яка містить фрагменти різних серій, різних стихій, що вкупі формують калейдоскопічну панораму авторського діджитал-світу і вибудовуються в єдину оповідь. Як і в класичному міфі, в своїй міфології художник персоналізує природу (“Віртуальні квіти”), стихії (“Електронні вітри”, “Гуляюча хмаринка”), досліджує тему героя (“Герої”) й антигероя (“Комп’ютерні віруси”). Використовуючи одну зі складових техногенного розвитку людства як інструмент, Рябченко апелює до теми стосунків людини з природнім оточенням, формування фундаметальних цінностей і розуміння власної сутності.

Наталія Маценко

limonni-kurchata

«Лимонні курчата врятуються…», 2009.  Цифровий друк на алюмінії

vechirnyj-drejf

«Вечірній дрейф», 2013-2016.  Цифровий друк на алюмінії, плексиглас

spokusa-svyatogo-antoniya

«Спокуса святого Антонія», 2010. Цифровий друк на алюмінії

chernobil

Chernobyl (с циклу «Комп’ютерні віруси)/ 2011, цифровий друг, лайтбокс

medonos

«Медонос», 2012. Цифровий друк на алюмінії, плексиглас

elektronnij-evr

«Електронний Евр», 2015. Цифровий друк на алюмінії, плексиглас

2

1

5

Адреса галереї: Київ, вул. Грушевського, 9-А