Проект In.STAN.t. Момент у Вічності. -Музей українського живопису
Довідки за телефонами:
(056) 794 09 88, +38 (096) 610 37 96, +38 (099) 068 31 68

Проект In.STAN.t. Момент у Вічності.

alt
Музей українського живопису відкрив нову експозицію.
Скульптура.
Молоді автори.
Проект In.STAN.t.
Момент у Вічності.

 

Відкрив виставку засновник Музею українського живопису Олег Наумов. Олег Геннадійович зазначив, що давати звучати молодим авторам – так само важливо, як і привозити до міста знакові імена.

Куратор виставки Наталія Ребдєва віртуозно згуртувала 15 авторів зі Львова, Харкова, Дніпра, Києва та Одеси  під єдиний спільний концепт, аби кожен звучав ніби сольно.

«Актори говорять, аби не стати виконавцем однієї ролі, потрібно розвиватися, бути особистістю. Сучасні скульптори – це люди нової формації. Вони живі і кожен зі своїм характером. Це дизайнерські витвори,  кожен артефакт сповнений власної філософії та відображає конкретну ідею автора».

Svetlaya Nadejda одна зі скульпторок та творчий куратор виставки In. Stan.t Момент у вічності  зазначає:

«Працюючи на міжнародних симпозіумах, обмінюючись досвідом з різними художниками, я не раз переконувалася в тому, що ми, художники, створюємо не просто нові форми «з каменю». Ми, певним чином, створюємо нову реальність. Відображення енергії. Те, що викликає емоції. Те, що занурює нас в новий стан. Стан моменту… в становленні вічності.»

Добре орієнтуватися і знати художників-метрів. Вивчати класику, концентруватися на відомих іменах. Втім, не варто використовувати їх як прапори і маніпулювати власною свідомістю. Достатньо відкрити очі і почути, побачити молодь. Їх експерименти, ідеї, нові погляди на світ. Цікаво, що вони вибудовують власне бачення світу, базуючись на фундаменті класики, втім інтерпретацію дають абсолютно власну.

Бо варто нині бачити і споживати – сучасну літературу, сучасну творчість, бо завжди корисно усвідомлювати: те, що колись вважалось модерновим, нині сприймають за класику. Нова генерація скульпторів – прийшла і творить. Хтось залишиться, хтось піде, а дехто стане новим ім’ям нової історії.

DSC_3405

DSC_3501

DSC_3461

DSC_3480

Артур Гармідер

В основі робіт використано досвід художників Оп- арту ( оптичних ілюзій). Один об’єкт споглядання: торс, людська фігура, будь що, змушують людину побачити шось нове у вже знайомому та давно відомому. Але характер ліній та їх ритміка і напрям змушують людину до внутрішнього конфлікту та заперечення, візуальна конфігурація створює конфлікт між тим, що ми бачимо і тим, чого б ми хотіли… Основні положення творів відповідають загальній концепції виставки: один об’єкт, але різний стан. Все залежить від нашого настрою та переживань. Будь то спокій, або ж напруга..

Василь Гриневич

«Мистецтво скульптури дуже розтягнуте в просторі часу. Тому теми, обрані для скульптури, мають бути вічними, зрозумілими як для людей майбутнього, так і для людей минулого.

Наш підхід — спостерігати у вічність, усвідомлюючи, що ми просто маленькі люди, які живуть тут і зараз.»

DSC_3412

Марина Гандиш

“Пульсація” (Руки з квітами) — що викликає пульсацію в моїх  жилах? Дотик коханої людини… тоді  таке відчуття, що всередині все розквітає, бубнявіє , наповнюється цвітом і виривається назовні бутонами квітів. Місце  дотику  стає таким ніжним і тонким, що через нього можуть вирости із середини мого тіла квіти. Вони теж пульсують, розкриваючи свої бутони , і я це вже не взмозі приховувати від своєї коханої людини, бо стає помітним, як я розквітла  від одного лише дотику.

“Дівчина з пташкою” Горлиця , що живе в серці людськім. Наповнює із середини своїм співом. Як каже народна мудрість: “Не  проганяйте голубів зі свого саду, бо один раз вилетівши, вони не вернуться вдруге”.

“Гра з хмарками” — чистота і радість у безтурботній грі з хмарками. Золоті істоти — ідеалізований образ щасливих людей , легких і світлих у своєму розвитку духовному, які продовжують дивуватися і тішитися різним проявам природи і життя у цілому світі. Які обирають безпосередньо радіти всьому і навіть звичайним хмаркам. Людей, у яких всередині живе небо.

“Сім’я” — композиція  з трьох торсів, які можуть збиратися у статичну цільну композицію,спираючись одне на одного. І для створення такої цілісності  виникає взаємозалежність всіх складових. Чоловічий торс може стояти лише за підтримки жіночого,  чоловік  падає без жіночої опори, жінка довіряє себе чоловікові. І для цього їм необхідно знайти точку дотику, таку невелику, здавалося б, але завдяки якій  стає міцним звязок між ними.

DSC_3448

Aisha Artist

Проекти «Black» і «Heartbeat» присвячені темам насильницької індивідуальної трасформації під впливом ворожого навколишнього середовища, болючої адаптації і кінцевого тотального розчинення особистого в зовнішньому. Мені хотілося б підняти питання про концепцію кордону між саморуйнуванням і соціальним насильством.

Надія Отряжа

Самоусвідомленння, і самоприйняття себе в різних ситуаціях.

Ми вируємо в цьому середовищі, наче космосі. Ти ще не вмієш плавати,  можливо, спочатку тобі страшно. Але перше, що ти робиш, — пізнаєш цей світ, пізнаєш цю глибину, в яку зненацька занурився, і разом з тим — ти пізнаєш себе, ти відчуваєш це середовище, і відчуваєш себе, і ось, ти робиш щось, що властиве тільки тобі, і неймовірно гармонійно цим водам. І обертаєшся, бавишся, і вже не тонеш. Ти вже не тонеш в цьому морі. Ти літаєш в ньому, як в переповненому повітрям небосхилі.

Коли ти пізнаєш себе, через пізнання цього світу… Не вміючи плавати, ти вчишся літати!

Федір Бушманов

Спостереження, рефлексія, трансляція побаченого на флористів, в світ скульптури.

Різні квіткові залишки, обрізки, проволока, скло, різноманітні матеріали, при гармонійному поєднанні, композиційному співзвучанні, ставали справжнім витвором мистецтва.

Такий самий прийом в скульптурі: поєднання різноманітних деталей  в загальне ціле, автор поєднав і в скульптурі, демонструючи тим самим можливість досягнення цілісного, прекрасного, гармонійного стану, через різноманіття, його складових.

Цілі: — створення роботи з, на перший погляд, недоречних залишків матеріалу;

— експеримент з композицією;

— створення роботи, за принципом єгипетського рельєфу.

DSC_3456

Серія текстильних рельєфів «Одухотворене».

«Сприйняття людиною оточуючого світу завжди дещо антропоморфне. Думаючи навіть про суто фізичні природні процеси, як вітер, морська течія, що завгодно, ми завжди підсвідомо розглядаємо їх як щось одухотворене і цілісне. І це егоїстичне вміння бачити все за своєю подобою наповнює світ певною поетичністю. Все, що нас оточує — кам’яні породи, моря, все органічне і неорганічне … гіпсові породи, піски… їм тисячі, мільйони років! Багато рослин не змінили своєї форми з кам’яного віку. І майже всі побутові, звичайні речі мають сенс, якщо не вічності, то глибокої древності.

Роботи виконані в техніці сухого валяння і мокрого валяння.

Процес полягає в тому, щоб упорядкувати волокна вовни в задуману форму. Цікаво те, що матеріал не дозволяє над собою домінувати і вносить значний коректив у фактуру поверхні і саму форму, тому, скоріше, робота «валяє» мене, а не я її. Захоплює терпка поверхня мокрої шерсті, волокна збираються в міцну структуру, та при цьому залишаються м’якими на дотик. Зроблені з натуральної, незабарвленої шерсті, і є на сто відсотків екологічними.»

Ростислав Карпухін

«Я б сказав, що скульптура у вісім разів більш велике мистецтво, ніж всі інші види художнього мистецтва, тому що у статуї вісім видів, і всі вони повинні бути однаково хорошими». Б. Челліні

Микола Сосновщенко

Художник, що спеціалізується на графіці, живописі та скульптурі;великий фанат скетчінга, сторітеллінга, комп’ютерної 2D і 3D графіки.

Натхнення часто черпає в природній красі, ніжності, а також в незграбній техніці, з великою кількістю деталей.

Олексій Абрамов

«Я беру глибу мармуру і відсікаю від неї все зайве». Огюст Роден, слідом за Мікеланджело.

DSC_3444

DSC_3410

DSC_3430

DSC_3429

DSC_3374

DSC_3379

DSC_3552

DSC_3371

DSC_3493

DSC_3348

DSC_3403

DSC_3554

DSC_3490

DSC_3373

Похожие записи: