Особливості випуску 2015. Спеціалізація «Живопис». Настрій на злеті. -Музей українського живопису

Особливості випуску 2015. Спеціалізація «Живопис». Настрій на злеті.

Випускники Дніпропетровського театрально-художнього коледжу відгуляли випускний. Напередодні склавши іспит. Захист дипломних робіт - справа відповідальна.

28 юних художників прискіплива комісія тримала у страху. Диплом для художника - то візитівка. Ескіз, написання і презентація. Студенти впоралися. Хто і як саме - усіма кулуарними та професійними секретами поділився Володимир Кулічихін, мистецтвознавець, член НСХУ, рецензент дипломних робіт. 

Що дає академічна освіта художнику? Знання ремесла. Теорія, закони жанрів та композиції, мистецтвознавчу базу, знання анатомії. А от митець - то покликання, - така сувора реальність, - кажуть митці. Серед випускників цьогорічних є ті, на кого викладачі покладають великі сподівання. Курс - сильний. А дипломні роботи сповнені недитячої-неюнацької філософії. Буремні часи серця художників не оминули.  

Від самих назв робіт мороз по шкірі: «Вершники Апокаліпсису», «Реквієм», «Викрадення Європи», «Без надії сподіваюсь»…

Картина «Українська мадонна» Марини Корольової - високо оцінена комісією. Цю роботу винесли на головну сторінку підсумкового буклету, який курс зробив самотужки. Жінка з малям на руках. У полі серед соняхів. В намисті та білій сорочці. Здається, наче ікона. Художниця цим анатомічно та художньо правильно виписаним образом красномовно доносить власну думку та мрію про мир та гармонію, в якій має перебувати Україна.


«Без надії сподіваюсь» - робота теж отримала "відмінно". Авторка - Таіра Умарова. Знову жінка. Мавка чи просто українська красуня. Вона у волошковому полі. Над нею красиве спокійне небо. Вона щаслива. 


Маргарита Половінко написала «Місячне сяйво». Викладачі - задоволені. Тут говорить метафоричність і образність.


У Ксенії Бурико «Реквієм». Це відгук на події у зоні АТО. Образи запорізьких козаків, що боронять українську землю від ворога, не деталізовані та анатомічно не виписані - втім - переданий настрій, емоції, передчуття, біль та печаль.


У «Вершниках Апокаліпсису» Катерини Кузьмінової неймовірний мікс. Тут і Нью-йоркські башні-близнята і "Титанік", і козаки-вершники... А небо палає вогнем війни. Художниця аналізує драматичні події всесвіту.


«Викрадення Європи» від Тамари Тюрлюн. Це теж такий собі завуальований політичний посил, паралель між міфологією та реальними подіями.


Робота «Дитинство» Маргарити Балабіної - яскрава ілюстрація висококласного ремесла. Ідеальна анатомічність. Майже пленерно виписане море. 


Злата Гончаренко змалювала власного діда-художника. Картина має назву: «Художник степу». Тут усе сплелося в гармонічне полотно. Цікавий пейзаж, подібний портрет і концептуальна думка - онука схопила дідові уподобання й точно передала  стилістику його писання.


Звісно - є й ті кого пожурили. Хто захистився на трієчку. Тут викладачі так жартують: навчити малювати можна кожного, а от стати художником дано тим, хто ним народився! 






Похожие записи: